Client Login

Melding? Klacht?

Bij Kaneka Belgium hechten we veel belang aan een goede relatie met de omgeving waarin we actief zijn. We weten graag wat er leeft in onze buurt en engageren ons graag in lokale projecten. Daarnaast vinden we het belangrijk om te weten welke mening deze omgeving heeft over ons bedrijf. Misschien heb je wel  een vraag, opmerking of klacht?

Soms zijn we zelf niet op de hoogte van eventuele hinder in de buurt. Je zou ons dan ook kunnen helpen wanneer je ons dit zou melden, zodat wij alvast de nodige acties kunnen ondernemen. We kunnen dan nagaan in hoeverre de klacht inderdaad gerelateerd kan worden aan één van onze productieprocessen. In dat geval zullen we zo snel mogelijk een oplossing trachten te vinden. Soms echter heeft een klacht niets met Kaneka te maken, maar is ze gerelateerd aan andere bedrijven, activiteiten in de buurt of bepaalde natuurfenomenen. Ook dat lichten we dan graag toe, zo ben jij gerustgesteld.

Om een vraag, opmerking of klacht bij ons bekend te maken, stellen we een gratis telefoonnummer en e-mailcontactformulier ter beschikking. Op die manier willen wij snel inspelen op bezorgdheden die leven in onze omgeving.
 

Hoe kan je ons bereiken?  

Telefoon

Heb je een dringende melding of vraag?
Bel onze infolijn. Dit is een gratis nummer en is 24/7 bereikbaar.
Tel. 0800 92 155

E-mail

Stuur ons een e-mail en we behandelen je vraag zo snel mogelijk.

Verstuur e-mail.
 

Bel je naar onze infolijn, dan kom je terecht bij een productiemedewerker. Deze registreert de reden van je oproep en noteert je gegevens. Onze verantwoordelijke start een onderzoek naar de oorzaak van je melding of klacht. Indien je dat wenst, komt hij/zij ook bij jou ter plaatse kijken. Vanzelfsprekend houden we je op de hoogte van onze bevindingen en van eventuele acties die we ondernemen.

Kan je vraag, melding of klacht wachten tot de volgende werkdag, gelieve ons dan bij voorkeur te contacteren via e-mail.